Mest lest på Motor.no:
-
Storebrand Forsikring:
Hevdet bilen var trimmet, nektet å betale 439.000 kr
-
EU-kontroll:
Verksted ville ha 67.000 kr – konkurrent fant ingen feil
-
Fuktproblemer:
Kjøpte bobil som ikke kan brukes
-
Bruktbilkjøp:
Kostet 139.000 kr, bør repareres for 350.000
-
Tidligere toppsjef:
Mener bilgigant kan gå i oppløsning
-
Bilekspertene advarer:
Selger nybil som er fire år gammel
-
Prøvekjørt: Smart#3
Ned 150.000 – nå er denne plutselig et kupp
-
Vil heve Enyaq-kjøp:
Har vært på verksted 22 ganger
-
Gjør retrett:
Tar 98 oktan tilbake
-
Rustangrep:
– Livsfarlig å kjøre med
-
Sara er sint og opprørt:
Kreves for 39.000 kr, men bilen ble ikke reparert
-
Lakk-kvalitet:
Slik så Teslaen ut etter fire år
-
Bruktbilkjøp:
Denne meldingen kostet bilkjøperen 75.000 kr
-
Forsikringssammenlikning:
Dobbel pris for å forsikre Viggos Toyota
-
Endrer forklaring om ulykkesbilen:
Her er vektsensoren Volvo sa at ikke finnes
-
Advarer bilkundene:
NAF fraråder å kjøpe bil av Birger N. Haug
-
Geir Anders fikk sjokk:
Bilia: 40.000 kr Mekonomen: 7000 kr
Les alle biltestene på Motor:
-
78Test: Skoda Elroq RS
Tidenes raskeste Skoda er ikke den beste
-
83Test: Hyundai Ioniq 9
Her står bestemann på sidelinja
-
80Test: Peugeot E-5008 4WD
Her lykkes Peugeot med det aller meste
-
76Test: Mercedes-Benz CLA
Dette er kanskje den beste bilen vi har kjørt
-
77Test: Nio EL8
Familiedrøm – for dem som tør
-
78Test: Firefly
Sånn skal man bygge en småbil
-
69Test: Dongfeng Nammi Box
Slik er det å kjøre Norges billigste bil
-
77Test: Mini Aceman
Selv for Mini er det størrelsen det kommer an på
-
79Test: Zeekr 7X
Har grunn til å være selvzeekr
-
62Test: Mitsubishi Outlander
Synd at den er blitt dobbelt så dyr